2011-02-23
 10:19:13

Betty satte sig på kommando igår

När ett barn tar sitt första steg eller säger sitt första ord så blir man ju helt till sig. Kan ju lugnt säga att jag blev det samma igår när Daniel satt och mumsa banankaka framför flickorna igår, och sa först Sitt till Lisa som vackert satte sig ner och sedan till Betty som lite försiktigt och tvektsamt satte sig. Betty satte sig på kommande!! Fy tusan vad glad jag blev. Helt otroligt varm inombords. Vår lilla lilla lilla söta flicka kan sitta (ibland) på kommando!!! Hon börhar lära sig. Fy tusan vad glad man blir.


Föräldrar blir glada över sina barn. Jag blir glad när mina hundar lär sig något nytt. Trodde inte att Betty skulle sätta sig ner. Men tjoooho den lilla flickan kan!!!
Inte bara Daniel som ÄLSKAR mina bakverk, Hundarna med!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!