2011-02-22
 09:42:51

Bakning & plugg

Idag så står det lite bakning, plugg och förhoppningsvis promenad på schemat.
Börjar med att diska och baka tänkte jag. För sen så kommer älsklingen hem på lunch och tänkte faktiskt försöka göra honom sällskap med att äta. Har nog bara hänt en eller två gånger vi har ätit tillsammans. Annars brukar jag bara sitta och titta på när han äter. Skärpning Rebecca! Äta bör man annars dör man. Men va fan, dö ska man ju göra ändå..hm.. Baka kladdkaka och kanske ett par söta muffins, om han har formar hemma till det. Älsklingen skulle ju kunna ta me sig något gott till eftermiddagskaffe på jobbet idag. Se vad jag lyckas ställa till med i köket *ler*.
Pluggande kommer bestå av Loisas pump hon ska få på Måndag. Kollade på den lite igår. Fattar lite lite lite. Men det är då inte mycket. Och med min inlärningsförmåga som ligger på absolut Noll så kommer detta nog bli hårt värre. Aja, får ta och skärpa mig där en sekund eller två. Hittade en sida på nätet i går som hade lite lätta "förklarings" videon, så jag tror jag får ta den vägen tillsammans med pumpen och boken. Ska fan klara detta. Heja heja Rebecca!

Kläderna jag har fått på mig idag och dom ska inte åka av, ännu. Så ingen nakenchock för Daniel i köket idag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!