2011-02-02
 17:29:19

Bakar i stället för sex ;P

Tror jag har kommit på varför jag har börjat baka så mycket på sista tiden. Eller sista tiden kanske det inte är. Eller hm jo kanske. Jag började ju lite smått förra veckan. Aja skit samma. Jag tror i alla fall att jag har kommit på varför.
Det kan vara så att jag får för lite sex mitt i veckan. Träffar ju Daniel bara freda-månda. Vilket gör att tisda-torsda så måste jag ha något att göra. Få lite "utlopp" eller vad man nu ska säga, sitter ibland med för mycket energi som bara måste komma ut. Bubblar inom bords.
Jag gillar ju om att baka och vara kreativ. Precis som jag gillar om att mysa och vara med Daniel. Så det går ju hand i hand faktiskt. Får jag inte sex så kan jag baka. Mycket bra lösning på det hela. Utlösning? Får man ibland med...slut resultatet...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!