2011-02-08
 15:03:36

Baka eller slappa, ikväll?!?

Sitter och funderar på om man ska ta och göra lite semlebullar i kväll. Eller sådana där whoopie pies. Men vet inte om jag är på riktigt humör för att stå och mysa i köket i kväll. Lite jobbigt att känna så här. Gillar ju att vara kreativ. Hm. Kanske ska fundera lite på det. Känna efter vad som orkas göra.
Ska i alla fall snart ner till byn och hämta linserna och eventuellt lite lite shopping. Sola ska jag också ta och göra när jag ändå är nere i byn och springer.
Har hittat två recept nu. Ett på whoopie pies som verkar enkelt och gott. Och sen är det ett på vaniljsemlor..mums.. Så hur fasiken ska jag ta och göra. Vila idag? Baka i morgon och på torsdag? Sugen på att göra något mumsigt som jag kan bjuda någon söt person på.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!