2011-08-30
 20:29:34

Växtvärk i tänderna?

Lagom go efter röjet jag tog tag i här hemma. Dumpade gymmet tanken rätt fort efter att ha donat runt i lägenheten och svattets lite smått.

Men fy fasiken va gott det är när de är rent, igen. Paniken är nästan som uppsugen av dammsugaren..hihi..där fick jag nästan till det..hihi..

Tror vi dock har lite tvätt kvar, men eftersom jag har en så fruktansvärt snäll karl så tar han typ hand om det. Mena, jag har ju ändå startat tvätten, städat, varit vid miljöstationen, gjort lunch, diskat och lite annat flum. Så det är ju nästan inte mer än rätt att han får gå ner och hämta tvätten sen. Eller? Jämnställdhet? Sen att han har jobbat 7-16.00 har inte med saken att göra..

Sen nu mot kvällens gång måste jag faktiskt få gnälla lite, precis som alla i hela sverige gör heeeeela tiden. Jag har ont i ryggen ja tusan, inte allt gott. Den kom typ nu i afton när jag legat och slappat i soffan med datorn på magen och boompa på tv (inte nu längre då karln sitter vid datorn). Vet inte om jag ska sitta eller ligga. Om jag ska ligga på rygg eller mage. Ojoj, vojne vojne säger jag bara... Men gnället är inte slut där se ni...noep...liiiiiite till, jag har ont i mina tänker. Sa till Daniel att det stramar i munnen typ. Kunde nästan jämföra det med växtvärk i tänderna. Daniel tittat lite skumt på mig "Växtvärk i tänderna?!?"... Ja de bara kom ur munnen på mig. Blupp sa fisken...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!