2011-08-24
 09:34:59

Sommarlista. Del 1

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?

Nja de vet jag inte. Gör ju rätt mycket hela tiden. Men något speciellt denna sommar tror jag inte att det va. Dåligt minne förstår ni.

Vilka länder besökte du?

Va i Danmark, om det nu räknas att vara utomlands.

Är det något du saknade under sommaren 2011 som du vill ha sommaren 2012?

Mer sol. Kanske faktiskt försöka åka i väg till något varmare land som erbjuder sol och värme med än vårt avlånga land.


Vilket datum från sommaren 2011 kommer du alltid att minnas?

Jag har rätt många dagar under sommaren som är viktiga för mig att minnas.

Största misstaget?

Att lägga för mycket energi på gammalt/nytt tjaffs

Har du varit sjuk eller skadat dig?


Inte sjukare än vanligt vill jag tro. Fast, jag fick mig en förkylning en vecka inna jag fyllde 25.
(trodde jag skulle dö. tror jag alltid när jag får en förkylning)

Bästa köpet?

Gymkortet.

Sommarens väder?

Regn. Blåst. Sol. Vindstilla. Grått. Ljust.
Det har helt enkelt varit en så kallas typisk svensksommar


Vad spenderade du mest pengar på?

Eeehee, bra fråga. Jag är ju som sagt rätt duktig på att spendera pengar.
(la rätt mycket cash på gymkortet jag fixade i början av sommaren)

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Var dag som jag fick tillsammans med mina närmaste och de käraste gjorde mig härligt glad.

Sommarens låt?

Någon speciel sommarplåga har jag inte direkt haft faktiskt. Och tacka fasiken för detta.


Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?

Faktiskt så har jag nog varit gladare. Vilket har varit riktigt gott. Och sen har jag ju min Daniel att tacka för detta. Och även mamma så klart, dessutom mina svärföräldrar har avrit emd på ett hörn.

 

 

 

 

 

Hittade denna lista hos JHH.blogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!