2011-08-26
 16:06:31

Tic tac. Tic tac.

Bara verkligen måste säga att det är Skit tråkigt att vänta på att klockan ska bli en viss tid. Inte för att jag vill klockan ska gå fort i vanliga fall men nu får klockan gärna bli 17.00 så att jag kan köpa/hämta den där tröjan jag har fixat till Daniel-mannen. Se om de kanske till och med blir ett par skor till mig med..vem vet..



Varit i sketa Älmhult sen halv 10 i förmiddes. Och får då säga att de är lika B nu som de har varit innan. Nothing to do you know... Booooooring. Men men, jag har kunnat sysselsätta mig liiiiiiiite liiiiiiite, nu i eftermidda när kaffe sugen ropade på mig så körde jag bort till Fontänhuset och ställde mig i dörren och så allmänt oskyldigt söt ut. Ojoj vad folket uppskatta detta. Blev glad i kroppen! En kopp kaffe och massa skit snack senare så sitter man hemma, igen. Bara en timme tills klockan är fem. Bara.





Smått sugen.

Men i kväll blir de inte öl. Utan då kommer 5 liters vinaren fram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!