2011-08-04
 00:58:47

Personliga utmaningen

Har ju som sagt skvallrat lite lätt om att jag ska köra en personlig utmaning denna månaden.

-> Få upp konditionen
-> Minska i kilo, 4-6kg
-> Äta bättre & nyttigare
-> Gå mycket promenader (införskaffa stegräknare)
-> Gymmet minst 3 -4 dagar i veckan


Klarar jag detta nu under augusti månad så ska jag ta med Loisa på en ridtur (på islandshästar. hon vet inget än)




Om jag lyckas. Ja de får vi se. Men jag ska i alla fall försöka. Och det är ju det minsta man kan göra!













Blev ännu mer frustrerad idag. När vi kom hem hade posten kommit och de låg två paket till mig, eller nja inte bara till mig - ett till Daniel och ett till mig. Det va en söt klänning som jag hade köpt på tradera. Men guess what, skiten passa inte. Jag är fortfarande för tjock. Så nu har jag två söta sommarklänningar som är för små. FAN!!! Blir så sjukt jävla trött på att jag inte kan gå ner det jag vill gå ner. Jag vill ju ha på mig mina söta klänningar jag har köpt. Fan fan fan. Fast, jag borde kanske lära mig att inte köpa i den storleken... Mitt eget fel helt enkelt. Pucko Jag!!!!


Anonym
PUBLICERAT: 2011-08-04, 07:13:04

Ät inte efter kl 6-7 blir du hungrig ta ett glas vatten eller en frukt. Ät inte bröd utan ta knäcke mackor istället. en halv timmer raskpromenad på morgonen innan du får nåt i magen.


Mams
PUBLICERAT: 2011-08-05, 01:42:09

undrar hur klockan å kroppen har kommit överen om det??? Kan klockan kroppen, Eller? ; )



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!