2011-08-04
 19:05:47

Nöjd med dagens träning

Jag har lite typ träningsvärk i kroppen känner jag. Så det blev inte så mycket att lyfta utan mer kondition idag. Gick faktiskt mycket bra. Skönt skönt skönt. Helt nöjd med dagens resultat.

  • 25 min på löpbandet med 1kg hantlar
  • 15*30kg mage
  • 5 km cykling
  • 10 min armcykling
  • 12*30kg, 10*30kg, 8*30kg
  • Stretching
  • 15 min på löpbandet med 1kg hantlar
Ska strax in i duschen och sen får man byta om till lite lättare kläder för att ge sig ut på en mindre promenad me brudarna.
Sen får det minsann bli en lugn kväll med de 3 sista avsnitten av LOST *gråter*.


magda
PUBLICERAT: 2011-08-05, 20:29:29 | URL: http://magdaolofsson.blogg.se/

Det var inget dåligt pass! Duktig du har varit! :)



Sv: Haha, jaa Akleja hon älskar solen. Annat är det med Rambo han älskar kyla och snön.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!