2011-08-20
 11:42:14

Natten va inte tjoooho..

Natten funkar väl okey.

Men jag hade jobbiga drömmar. Sov oroligt och svettigt. Inte alls kul. Men men, jag får ju som sagt helt enkelt skulle mig själv. Det tog sin egna lilla stund för att kunna somna in.
Och som sagt hade jag ändå fått i mig lite alkohol. Funkade väl si så där. Fick ta upp Lisa och hålla om henne. Men hon va inte lika sugen på att sova jämte mig. Jäkla flås hon drog på. Örk andedräkt!


Får se hur jag lyckas somna i natt. Spännande *NOT*!


Louise vita drömmarl
PUBLICERAT: 2011-08-20, 12:47:23 | URL: http://louisevitadrommar.blogspot.com

hah javisst! Dom där hundmatskålarna var ju urrrsöta! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!