2011-08-25
 21:37:49

Nä nu jävlar!!!

Nä nu jävlar är fan den sista poratisen plockad. Fy FAN vad arg jag blir och absolut sjukt trött. Varför? De tänker jag inte säga. För jag vill inte att oskyldiga ska ha skit. Men en del person ska bara tiga mun och hålla i igen arslet innan som yttrar sig om något!


Personer som inte känner en ska inte yttra sig så jävla mycket, och inte snacka massa dynga! De har dom inget gott av. De slår bara tillbaka dom dom själva tillsist. Så vänta bara, de kommer ett bakslag...

Släpp kylskåpet och sluta tro att du är något. Du är bara en pytte liten fis myra som själv mår röv av livet. Låt det inte gå ut över andra. De är bara du själv som mår dåligt över hur du beter dig och behandlar andra i din omgivning. Det finns ju ett talesätt "Behandla andra som du själv vill bli behandlad" - hört talas om de kanske? Inte? I så fall, lyssna på det och ta de till dig. För de tror jag fan att du behöver. Eller rättare sagt Ni!






jag har faktiskt blivit en "ny" människa



Jag är en annan person i dagens läget. De kan ni alla som säger imot eller tror något annat hoppa upp och skita ner er på. *spott på era skor*. Personer förändras! Så det så!!! IN YOUR FACE...



Arg så de...ja jag vet inte vad...men arg är jag! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!







Resnat vänner-listan på "vänner".. FAN, va gott de kändes *happy happy*
(att jag inte har gjort de innan...hm..)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!