2011-08-30
 09:48:44

Lite köksotur

Nä om man liksom skulle kikstarta dagen med att gå ner till tvättstugen för att se om där finns någon tid nu på fm/lunch. Sen har jag ett lass disk som skulle behövas behandlas... Måste fan säga, att igår hade vi typ värsta otursdagen i köket. 3 glas rätt åt pipans helvete. Ett vinglas, ett grogglas & ett driksglas. Fan Ont om glas har vi redan och nu har vi de ännu sämre. Tusan med. Så frågan är om jag vågar ge mig på disken idag. Får i alla fall hoppas att jag inte är så sjukt darrig idag som jag va igår. hm. Chansar, för vill inte att disken ska växa mer än den redan har gjort...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!