2011-08-07
 16:31:47

"Lätt" träning

Blev ett lugnt pass på gymmet idag.

  • 25 min på löpbandet med 1kg hantlar (5% lutning, 5km/h)
  • 15 min på crosstrainern
  • Mage 12*30kg 10*30kg 8*30kg
  • Rodd 2000m

Det känndes som det räkte gott och väl idag. Låren är ömma. Så ville inte köra på för hårt. Jäkla träningsvärk. Men jag kör på i lugnt tempo, så ska de nog gå bra.
Visst det är kalas gott med träningsvärk, men det är också smått påfrestande för min stora kropp. Låren och ryggen är mest "drabbade". Inget jag hoppar jämn fotar av glädje av. Suckar tungt i stället. Stretchar och försöker sträcka ut mina stackars ömmande musker. Aja, de får vara så här till en början. Inget jag kan göra något åt (tror jag)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!