2011-08-13
 14:53:05

Kan det gå på rätt håll nu?

Halv smått deppig faktiskt. Inte ork till mycket. Vart är min glöd? Min träningsglöd? Den aktivaglöden? Någon som har snott den? I så fall....lämna tillbaka den ögona böjd!



Hade ju fått ett present kort av min morbror och hans familj i 25-års present. 300:- på Lindex. När jag ändå va inne i Älmhult igår så passa jag på att kolla in på Lindex för att se om det va något som föll lilla mig i smaken. Jodå, hittade 4 rea plag (1 linne, 4 tunnare långärmade & 1 stickad tröja) och en body butter. Det fick följa med mig hem.
Pricken över i:et va faktiskt att jag har minskat i storlek. Gått från XL-L till M på endel plagg. Bowtja! Går på rätt håll. Pluspoäng till Mig!!!
Och något som va ännu mer peppande va att jag fick på mig ett par jean jag inte haft på..hm.. 2 år eller något som är i strl 40. Hallå, vad har hänt?!? Går på rätt väg! Heja heja!!



Jag får nog helt enkelt leta upp mig glöd i morgon. För i dag tänker jag tjura. Så det så!


stuffstuff
PUBLICERAT: 2011-08-13, 15:42:12 | URL: http://stuffstuff.blogg.se/

Har du en stund över? =)

I min bloppis säljer jag en massa trendiga grejer som skor, smycken, plagg och mycket mer till fyndpriser.

Kika in o se ifall du hittar nåt som faller dig på smaken? =)

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!