2011-08-25
 15:07:05

Där gick de nästan

Så där ja, nu började de lika något. Kan inte ligga och pöööösa på soffan och slumra till halva dan. Inte goodie goodie. Så den rosa dammsugaren med kromade spinners har varit framme och gjort sitt jobb. Nu...är det nog disken som kallar.


Om jag kör undan disken så tänkte jag faktiskt baka en plåt muffins som belöning. (jaja, jag vet att det blir mer disk efter det...men måste ju "muta" mig med något) Köpte ny muffinform på IKEA igår så tänkte...japp den måste testas. Bla av med oskulden i vårt lilla stökiga kök.


Tvätten får nog Daniel snällt starta, så jag kanske kan slutföra det...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!