2011-08-08
 14:46:46

Blöt promenad

Hemma igen efter en något blöt promenad. Och då inte blöt av svett utan av regn. Faktiskt lite skönt om jag får säga de... Men de va jag nog ensammen om att tycka. Brudarna va inte lika förtjusta i att himlen öppna sig för oss. Lisa HATAR regn och att bli just blöt.

Nu när man ligger i soffan så tycks jag höra att de mullrar lite. Jag tror i alla fall att det är mullet. Eller så är det intustin här utanför som mullrar. Svårt att veta.



Nu blir de film. I mjukis kläder. Byta ut mina "fuktiga" kläder mot något torrt. Inte så jäkla gott att ligga i blöta jeans shots..hm.. Monsters Inc får de bli nu.







Btw, Betty fick in i duschen efter att ha hittat något gytjigt att doppa magen i. Poppis? Skulle inte tro de!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!