2011-08-03
 18:49:28

Besök i Tolg

Igår så va vi och bada. Fy tusan va de va gott. Till och med jag va i och doppa mig 2 gånger. De ni!
Sen idag så har vi varit på besök i Tolg och ätit pannkakor. Gick in på de små lokala butikerna och kollade vad dom hade att erbjuda. Blev en liten present till karln min som fyller om cirka en månad. Vad det blev kan jag Inte skriva här, eftersom det händer att han läser bloggen..tss..



Ang shopping till födelsedagar så har jag ett lite större huvudbry just nu. Ska ha kalas tillsammans med min minsta broder. Men problemet är vad ska jag köpa till honom. En sak är fixad. Men något mer hade varit kul för den lilla parvlen. Kanske skulle tillverka något till honom..hm.. får fundera medans jag ställer mig och bakar lite nu i kväll.



Men hur som haver...det va i alla fall mycket mysigt där ute på landet. Tyst och fridfullt. Me like. Fast jag hade nog inte kunna leva där ute. Min kusin och hans familj är bosatta där ute, för tillfället.



Mams
PUBLICERAT: 2011-08-03, 22:34:15

Jag vet vad han behöver... Hylla till rummet. Dom har säkert det på secend affären i älmhult billigt...så köp 2st. Bra förslag eller hur?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!