2011-08-16
 21:51:50

Allt tar sin långa tid för lilla jag, ibland

Inte många ord från min sida idag. Har haft tillfällen, men då bara helt enkelt inte orkar skiva. Haft lite annat innanför pannbenet som tagit upp utrymmet. Men nu så har jag tömt lite och hoppas på att tömma mer innan det är dagt att hoppa i sängen så att fjädrarna ryker!


Mitt stora "projekt" idag har i alla fall varit att fixa till den nya designen och headern. Vilket har tagit en lång stund. Bruden är inte i de smartaste laget och allt tar sin lilla långa tid. För man hinner ju glömma saker innan man ska på det igen. Så X-antal långa svordommar har ploppat ur ur munnen på mig. Kan nästan höra Eddie "man får inte svära" bara jag tänker tanken... Nää jag vet gubben, man får inte svära. Men jag är faktiskt över 18 så det får jag visst. (när ni inte hör på).





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!