2011-04-07
 02:27:58

sov du lilla videung...

Trött...men kan inte sova...har tagit nattnatt pillerna...men...hallååå jag är fortfarande vaken, vad är fel? Höja styrkan kanske?!? Blir så trött. Eller nja inte av tabletterna men på tabletterna eftersom dom inte vill funka som jag vill att dom ska. Bah. Sparka på dom.
Blivit ny dag, Torsdag. Ska hem till Vislanda idag. Tjoooohoo skriker jag och springer naken runt runt runt på innergården (skoja bara).
Tror jag ska försöka stänge ner denna saken. Och se om jag kan släcka lampan och blunda en liten stund. Hundarna sover. Så...jag borde ju faktiskt ta och göra detsamma...
flickorna sover på tåget



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!