2011-04-14
 09:20:33

Morgon mys på mattan

Och här sitter jag, på golvet. Äter min frukost, kollar på Models of the runway och slö surfar lite.
Fått i min linserna. Ska ju till optikern idag så körde in linserna direkt på morgonkvisten. Vänster lins är lite suddig. hm. Har jag fått fel kanske. Fick ju beställa hem en ny vänster lins förra veckan, då jag varit duktig på att tappa den i vasken. Smart ass. Så får se om det är rätt eller fel. Spännande.
Sen är den hemresa. Tjoho.


Michaela | Vägen till uska, bloggdesign, foto & vardagsliv
PUBLICERAT: 2011-04-14, 20:29:56 | URL: http://soeticz.webblogg.se/

svar

hihi jaa visst är stekpannan söt? :D

den finns att köpa på åhléns för 99kr, men efter den 24e (tror ja det var) så kostar den ord.pris 199kr tyckte jag det stod på den lilla skylten som stod på bordet :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!