2011-04-08
 11:55:28

Hallå alltså. Pinsamt!!!

Hallå alltså, vilken värld lever jag i egentligen.

Klockan va bara 11 när jag va klar me lunchen. Började undra vart min "sambo" höll hus. Klockan blev halv 12, orolig blev jag så jag ringer som en tok efter honom. När han väl svarar så frågar jag oroligt vad han gör, jobbar får man som svar. Men...kommer du inte hem och äter?, menar jag på. Jodå de skulle han göra, när det blev lunch. Vilket han har snart om 5 minuter typ.

Jag är jävligt förvirrada i mellan åt det jag kan gå i bot för. Klockan kan jag rätt bra. Men ta fel på en timme när jag mycket väl vet att han kommer hem 5 över 12 och lunchar. Pinsamt alltså. Kan ju undra vilken planer jag kommer i från. Tappad som barn? Ja de blev jag ju garanterat...


Anna
PUBLICERAT: 2011-04-08, 14:04:21 | URL: http://annahellqvist.blogg.se/

Sv ang. klänning! Stl är i S/M passar en small som jag men för mig som är kort kan jag känna att den är en aning lång. men det är en knäkort klänning, ska vara i allafall :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!