2010-09-01
 11:18:50

Ljungby igår

Gick rätt hyfsat i Ljungby igår. Tyckte jag hann gå igenom en hel del tester. Men visst det är ju en del kvar. Ska dit på Måndag igen och fortsätta där vi sluta. Är nästan som att sitta vid skolbänken igen. Lika bra att vänja sig vid det med. Så två Måndagar till med tester och så där sen blir det att träffa en sådan där arbets terapeut eller vad det nu heter. Här ska det utredas, tydligen. Men det är av egen vilja och för ens egna bästa. Få lite rätsida på saker och ting. Kanske en lång väg men resan har börjat.

Men hallå gå upp strax efter 6 är verkligen inte min grej. Absolut ingen morgon människa. Va grymt trött i går kväll. Så det tar på en. Men icke att de ska gnällas. Ända jag vill gnälla på i så fall är bussresan till Ljungby. Den suger vill jag lova. Usch. En timmes resa med buss, på en skit jobbig väg mitt ut i ingenstans och absolut ingen mottagning på telefonen har man. Får då säga att "staden" Ljungby är en betongklump. Dö fula hus. Så nu fick jag det sagt..hehe..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!