2010-09-07
 13:18:10

Ljungby igår

Gick bra i Ljungby igår.
Fast det är ju verkligen skit jobbigt att gå upp kl 6. Ta bussen 5 i 8. Vara i Ljungby 9. Och sen sitta och göra en massa tester till kl kvart i 12. Sen ta bussen hem och vara hemma vid halv 2. Jobbigt. Men hellre att det är på förmiddan iofs. Och förhoppningsvis är det sista gången på Månda med dessa testerna. Inte för att jag längtar direkt. Men det ska bli skönt på ngt sätt.
Har inte fått ngt utbrott under testernas gång. Dock är jag nog rätt duktig på att ge upp när det inte går som jag vill. Fast det visste jag redan, typ. Så hittar jag ett minne och lite tålamod på blocket.se så köper jag direkt. Säg gärna till om ni hittar det innan mig. haha.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!