2010-09-08
 20:39:31

Lide dukti

Lite duktigt har jag ta mig fan varit. Hållt dieten, aa okey jag tog två små räkor från Micaelas sallad men dom räknas inte, sen har ja möblerat om lite i stora rummet, diskat, dammsugit i 2 rum, promenixat, rakat benen hm vad mer (?) köpt present till lilla lillasyster. Hm de måste nästan vara allt ja gjort. Eller ja jag har ju säkert gjort mer men de är ju ändå en hel del tycker jag.
Så nu sitter jag nyduschad i soffan och vickar på tårna med lite ljus tända i lägenheten och bara myser. Hade jag pallat just nu så hade jag hällt upp ett glas vitt till mig. Men sitter så gott att jag bara orkar tänka tanken på ett glas vitt. Lisa ligger och trycker vid min sida. Älskade lillhönan.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!