2010-10-17
 21:54:38

Saknar faktiskt hela familjen

Dom senaste två veckorna ungefär så har jag haft en enorm längtan efter Pappa. Nästan så att det har gjort ont i mig. Vet inte när jag saknade honom så här mycket sist. Vad händer?
Saknar honom gör jag hela tiden. Precis som jag saknar Farmor och Wilma oxå. Men det är ngt speciellt med den här pappa saknaden jag helt plötsligt har fått. Lite oroväckande. Kan man säga så? Saknar faktiskt små söta kort som man kunde få. Saknar faktiskt hela familjen.
Finns så många ord jag vill säga och skriva. Men orkar inte. Lipar bara.


Lisette
PUBLICERAT: 2010-10-18, 00:37:24

Håller me dej. har oxå tänkt mkt på honom o saknat honom. bara hans närhet o doft o kramar.

Hans små vykort man fick me jämna mellan rum me några visa ord..

Tänkte på honom här om kvällen o i samma sekund kom ett stjärnfall. <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!