2010-10-20
 13:40:44

Min och Krölles konversation om va ja gör hemma hos mamma :)

Krölle och jag pratar lite om va jag gör eller ska göra hemma hos mamma... Men detta samtal skiljer sig inte mycket från de andra samtalen vi brukar ha. Dirtytalk..haha..
Krölle säger:
Precis..
Happ... vad ska du hitta på hos mor din då?
Rebecca            {jag får liksom ingen ordning} säger:
nja inte så mkt. kom i måndes natt. ska till stan i em å träffa en broder. annars e ja mest här för att bara vara.
Krölle säger:
Sjyst..
Rebecca            {jag får liksom ingen ordning} säger:
japp
gött å kunna sitta å göra absolut inget i mellan åt
Krölle säger:
Mmm... det är underbart... ligga på soffan och pilla navel..
Eller ligga i soffan och leka med den snoriga.
Rebecca            {jag får liksom ingen ordning} säger:
ligga å pilla näsan i mammas soffa e höjdars
inget ja gör hemma
Krölle säger:
Ja... så gömmer du kråkorna under kuddarna eller?
Rebecca            {jag får liksom ingen ordning} säger:
hihi
mm i hennes huvudkudde _Å
haha
Krölle säger:
Läckert..
Rebecca            {jag får liksom ingen ordning} säger:
present ju
Krölle säger:
Uppskattas säkert..
Rebecca            {jag får liksom ingen ordning} säger:
nja hon tycker jag e äcklig om ja buder direkt i från fingret
fattar de inte
vill ju bara dela me mig
Krölle säger:
Men för fasen... lägg av..
Rebecca            {jag får liksom ingen ordning} säger:
men sant!
Krölle säger:
Blä!
Rebecca            {jag får liksom ingen ordning} säger:
nähä...
vill du ha lite kanske?
Krölle säger:
Icke...
Rebecca            {jag får liksom ingen ordning} säger:
ja bjuder faktiskt nu
Krölle säger:
Ja men dina jädra snorbusar får du ha för dig själv..
Rebecca            {jag får liksom ingen ordning} säger:
jaja.. kom inte å säg att ja aldrig bjuder sen
Krölle säger:
Happ... vad ska du hitta på hos mor din då?
Rebecca            {jag får liksom ingen ordning} säger:
nja inte så mkt. kom i måndes natt. ska till stan i em å träffa en broder. annars e ja mest här för att bara vara.
Krölle säger:
Sjyst..
Rebecca            {jag får liksom ingen ordning} säger:
japp
gött å kunna sitta å göra absolut inget i mellan åt
Krölle säger:
Mmm... det är underbart... ligga på soffan och pilla navel..
Eller ligga i soffan och leka med den snoriga.
Rebecca            {jag får liksom ingen ordning} säger:
ligga å pilla näsan i mammas soffa e höjdars
inget ja gör hemma
Krölle säger:
Ja... så gömmer du kråkorna under kuddarna eller?
Rebecca            {jag får liksom ingen ordning} säger:
hihi
mm i hennes huvudkudde _Å
haha
Krölle säger:
Läckert..
Rebecca            {jag får liksom ingen ordning} säger:
present ju
Krölle säger:
Uppskattas säkert..
Rebecca            {jag får liksom ingen ordning} säger:
nja hon tycker jag e äcklig om ja buder direkt i från fingret
fattar de inte
vill ju bara dela me mig
Krölle säger:
Men för fasen... lägg av..
Rebecca            {jag får liksom ingen ordning} säger:
men sant!
Krölle säger:
Blä!
Rebecca            {jag får liksom ingen ordning} säger:
nähä...
vill du ha lite kanske?
Krölle säger:
Icke...
Rebecca            {jag får liksom ingen ordning} säger:
ja bjuder faktiskt nu
Krölle säger:
Ja men dina jädra snorbusar får du ha för dig själv..
Rebecca            {jag får liksom ingen ordning} säger:
jaja.. kom inte å säg att ja aldrig bjuder sen :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!