2010-10-14
 21:03:09

fått ngt gjort iaf

Lämnade faktiskt sängen före 9 idag. Stolt nästan, lite så att jag klappar mig själv på axlen.
Göra dom där morgon rutinerna man har och sen va de bara på med promenadskorna och ge sig ut på en ordentlig runda. Blev nog närmare en mil vi gick idag. Fy fasiken va gött det va! Gick rätt lugnt och strosade lite. Lisa först och jag efter, som alltid. Nästan så att denna rundan va bättre och skönare än skogspromenaden vi brukar ta. Tokigt värre. Men men..detta får vi göra om helt enkelt.
Och upp "tidigt" va nästan skönt det me. Dock inte fått mycket gjort för det. Men lite. Mest gått i min egna lilla värld och tänkt lite på går dagen. Mys! Men har faktiskt dammsugit, samlat ihop tvätten och klippt Lisa lite. Fått Taktil och tjötat lite skit och fått i mig för mycket kaffe.
Dagen har början komma mot sitt slut och ska då tusan krypa upp i soffan me byrackan mig och kolla Simpsons-filmen. Så på med mina nya porrtofflor och fisa ikapp me hunden är min torsdags kväll..hehe..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!