2010-10-12
 15:26:05

Får jag gå på toa?

Kändes som om jag gjorde bort mig lite. Eller nja kanske inte gjorde bort mig men får säga att jag skämdes lite.
Är i hallen, fixar toaletterna i ett av duschrummen. Har samma frisyr som Lilla My i Mumindalen (sexigt värre), sjunger och nynnar i min egna lilla värld. In kommer en rätt söt påg, ska troligen träna. Kollar på varandra ungefär lika paffa över att det är någon mer i hallen. Han frågar om han får gå på toa, hm som om jag skulle hindra honom från något sådant. Nästan lite dum fråga faktiskt. Men rart att fråga på sätt och vis.
Första gången en tisda som det är folk i hallen och tränar. Så nu är det nog bäst att passa sig lite. Pinsamt att se ut som Lilla My och sjunga döööö falskt. I duschen (kan man säga).



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!