2010-11-23
 21:06:16

Super snabb uppdatering. Eller ngt.

Oj. Har inte bloggat på lite mer än en vecka. Fy tvi på mig. Borde skämmas. Men har varit många bollar i rullning typ. Så har inte hunnit med allt som jag skulle och som jag borde. Men men. Sådant man får ta igen med andra ord.
Vad har lilla jag hittat på då som har varit så viktigt och upptaget? Bra fråga. Nästan.
Lördes förra veckan så va vi ett gäng som åkte till Karlskrona och gick på Bodaborg. Vilket va skit kul. Efterfest till söndags morgon. Fredan så va jag med Karin till Osby och festade lite. Torsdagen så åkte jag och morsan tidigt tidigt till Ljungby för att jag skulle få "domen". Jobbigt värre. Lisa åkte med mamma ner till Tyringe sen me. Så jag har varit hundledig från Torsdag till Måndag (mer eller mindre). Ingen höjdare! Onsdagen va nog rätt slapp har jag för mig. Va me Karin och lite bekanta till henne och kollade på David Batra när han uppträdde på SpeakEasy. Och sen Tisdagen så va jag ju uppe på GeKås och shoppade. Aa de va nog förra veckan i snabba drag. Denna veckan började med att jag va i Ljungby på morgonen. Kolla av nya medicinen. Han knappt komme hem och slappna av förens jag satte mig på tåget ner till Hässleholm och åkte me morsan, mormor och syster till Väla och Ikea (helsingborg). Morgon sov över här uppe i Älmet tills idag. Va ett jävla bajsväder att köra hem i.
Så...där har ni läsare lite uppdaterat. Funny funny!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!