2010-11-25
 15:01:41

Jag har det inte stökigt. Det är bara mycket!

Jag har det inte stökigt. Det är bara mycket!
Snö rundan på spåret med Lisa va inte mycket att hurra för. Båda helt slut. Jag va mer eller mindre helt genom svettig och Lisa va mest frösen och såg ut som en snöboll fast hon hade täcke på sig. Stackars monsterfis.
Nu så har vi haft en liten mys stund i soffan och hämta nya krafter. Eller hämtat och hämtat vet jag inte. Har inte direkt hämtat något. Fortfarande orklös eller vad man ska säga. Men tror jag måste fixa i köket. Ingen större lust. Bädda rent i "verkstan" me. Faaan!! Måste göras eftersom folk har legat över. Smått flottigt. Och golvet bara måste dras över. Hm vad va de dom sa på föreläsningen igår? Lägga ett lakan över? Helvete vilket stort lakan jag behöver. Fuck fuck fuck. Lika bra att resa sig upp och göra jobbet så man kan ha kul sen...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!