2010-11-02
 16:34:32

Gårdagen bara försvann

Dagen nästan bara försvann för mig igår. Bra? Dåligt? Vet inte riktigt.
Men tror kroppen min behövde dom där extra sov timmarna som jag tog mig. Dock är jag trött i dag med. Sne på detta nu. Vill inte vara så här trött längre. Blir bara så gnällig tillsist. Palla.
Gick och la mig redan vid 22 tiden igår. Vojne så tidigt faktiskt. Dock vakna man strax efter 8 i morse. Örk. Ville bara ligga och dra mig lite till. Byrackan min ville inte ha mig kvar i sängen dock. Hm, hon ska ju klart ha den uppvärmda säng halvan. Bajs hund. Blir troligen att man slockar tidigt idag med.
Jävla höst/vinter väder som gör detta mot mig!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!