2010-11-10
 11:02:34

Först pip. Sen flås.

Lisa fick en av Stellas leksaker igår. Pipleksak som hon mördade pipen på uppe hos Lotta & Stella. Smidigt. Nu har jag fått hem leksaken till mig. Lisa är helt förälskad i den rosa flåsande grajemojen. Herre da säger jag bara. Vet inte när jag såg Lisa så här tokig i en leksak sist. Och nu vet jag inte vad som är värst. En pipande leksak eller en flåsande. Bah! Men men, bara Lisa är lycklig så är det vackert. Jobbigt men vackert.
Vi ligger i sängen nu. Båda två. Slänger ett öga på Lisa och ser hur hon försöker döda leksaken ännu mer. Sliter och har sig. Hoppas att den inte smular. Får då säga att det är en seg rosa grajemoj. Undra vem som är segast, Lisa eller leksaken. Visar sig säkert om ett par dagar om inget annat. Spännande. Haha.
Tror jag ska ragga tag i en sådan där gris som grymtar. Se hur hon reagerar på det.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!