2010-11-12
 17:52:46

Blöta håsor är inte kärlek!

Dagen har varit bra förutom att det regnar så förbaskat och inte nog med det utan de blåser ju med. Inte kul. Absolut inte kul alls. Uch bojkotta höst/vinter.
Varit i hallen och gjort lite så som behövs. Bastun luktar något som inte är i från denna värld. Typ instängd-urin-unken svett-bränt-gudvetvad-doft. Denna doft möts man av varje fredag mer eller mindre. Tar död på mina stackars näshår. Uch! Fast sen luktade inte jag så jävla hallon idag heller. Men de gör jag sällan efter att ha varit där borta. Tvi bövlen.
Fika med M nu i eftermidda. Daaajligt! En timmes tjöt på Deres som vanligt va inte fel en jobbigt blöt kväll som denna. På hem vägen så gick jag inom Lindex och köpte mig en färg. Kladda lite i huvet idag. Spännande värre. Blev en ny färg jag inte sett eller haft innan. Så det ska blir spännande. Liten lite förändring måste man göra ibland. Får fördröja tiden men ngt me. Precis tänt lite ljus här hemma. Tar och smuttar på min cider. Väntar på att klockan ska bli mycket så att Kevin plus kompis kommer hit. Kommer nog inte gå ut fören jag måste möta upp dom på stationen.
Är en sport att ut och kissa Lisa redan nu. Halleda! Är ju så blött ute menar Lisa på. Svårt och hitta rätt plats att urinera på. Stackars liten fis...'
Och sen den som säger att blöta håsor är mysigt att gå runt i har helt fel. Det är absolut inte Kärlek!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!