2010-06-09
 20:48:32

inbakat

Varit på nästan lite ovanligt bra humör idag.
Varför? Bra fråga.
Som Lotta sa att de kanske bara är för att Werner gjorde inbakade flätor på mig idag.
Innan vid frukost i morse så studsa ja in på personalrummet. Alla av dagens personal satt och åt frukost. Ett gäng tjejer och Werner. Frågar glatt om han, just han, kan göra två inbakade flätor på mig. Blir ett fnitter runt bordet. konstigt, eller inte. Men han kom in sen till mig på Nyfiket efter att vi båda fått lite frukost i magen och frågar om han ska göra de på mig. Klart! Så sätter mig på en stol och väntar snällt. Men Werner är inte så lång, hehe, så han får faktiskt ställa sig på en stol när han ska fläta min kalufs.
Blev mkt mkt mkt nöjd över resultatet. Killen kan sin sak..
fått många komplimanger för mina söta flätor idag. Tack Werner :)


annika persson
PUBLICERAT: 2010-06-09, 22:04:34

så jävla snyggt. undra om kisen kan klippa oxå.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!