2010-06-23
 22:06:10

Falskt fästingalarm

Fan snacka om att vara nojig eller bli nojig.
Satt i soffan och "undersökte" mig lite. Kolla mig mellan tårna, i knävecket, mellan låren...och där...mellan låren så känner jag ngt som jag inte vill känna. Kollar efter och det är en svart liten liten prick. Springer in på toa och kollar en gång till. Fan, en fästing?! Får nästan panik. Ringer till Vråken, Camilla jobbar. Frågar om hon kan plocka fästingen på mig. Är nästan på vag ut genom dörren av panik utan byxor. Springer in i sovrummet och kollar en gång extra på låret samtidigt som ja försöker få på mig byxorna. Men nu är pricken borta. Wtf. Men men. På med byxorna och över till Camilla. Ner med byxorna och låter henne kolla om där är ngt eller om det är borta. Borta va de iaf. Kollade ryggen med. Fästing fri. Skönt.
Fan man kan ju bli nojig på det lilla svarta otäcka räliga meningslösa fula djur. Uch.
Kan inte plocka den själv så ngn måste ju göra de på mig och de ska bort direkt. Så fort som möjligt. Så nu när jag är nere på kolonin så ska jag fan vara noga med att ha täckta kläder, använda mygga och alltid (!!!) kolla mig efter att ha varit där nere.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!