2010-07-18
 21:57:41

strump-klä-påare

Är inte ofta jag har strumpor på mig. Men nu när jag skulle ha på mig gymnastik skorna, tror ni inte att ja får tag i två olika ankel strumpor. Inte för att jag bryr mig eller så.. Brukar bli udda strumpor vinter halv året. Tar de som ligger överst i lådan. Men nu..på sommaren.. Har på mig en svart puma strumpa och en blå umbro strumpa. Hm, jag tror jag måste skaffa mig en strump-klä-påare eller ngn som soterar alla mina strumpor och rullar ihop dom. Lite smått kaos.
Sitter och vickar på tårna och njuter av mina udda strumpor som ja lyckats matcha i kväll. Porrigt värre. Not.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!