2010-07-18
 21:07:46

Steloperation, in my fucking ass alltså...

Den där jävla vänster foten som ha dras me varje dag gör mig vansinne och fan så mkt till. Hög på smärtan snart. Hugger till. Kommer fel. Svär. Fan va ont de gör. Orkar inte med denna jävla skit smärta. Är desamma som innan op ja gjorde för 2 årsen ca. *skriker inombords*.
Blir så jävla trött. Jag kan ju inte gå så fort som jag vill. Jag kan inte springa, fast de skulle jag inte få för mig att göra ändå. Men tanken som räknas. Jag kan inte gå så långt som jag vill och önskar att jag kunde. På grund av en jävla vänster fot. Steloperation, in my fucking ass alltså...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!