2010-07-17
 16:24:58

Loppis

Eftersom ja har mammas bil här hemma så tog jag mig min frihet och körde upp till Liatorp och gick på lite loppis. Mysigt faktiskt. Va tre loppisar i byn som ja hitta.
De första ja besökte va i ngt mysigt litet garage. Fynda 7 glas flaskor för 100:- . Saftflaskor och gräddflaskor. Och de andra stället ja va på hitta ja två andra flaskor oxå. En som tillhör vin- & sprit och en "vanligt" men ser häftig ut när man tittar på den. Så ja är rätt me dagens fynd.
Dock irriterar ja mig lite på att ja inte köpte 4 små "skålar" på de första stället ja va på. Stod små häftiga ord på dom. Gula och fina. Fastna för dom och ångrar mig nu. Tusan.
Men men..ibland så lär man sig aldrig. Nu står iaf mina flaskor fint i köksfönstret. Tjusigt värre.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!