2010-07-29
 16:41:35

Grusig, blöt hund? Nej tack.

Precis badat lillan. Snacka om sur min från hennes sida. Men hallå...de kan ja ta. För de va verkligen ngn som behövde. Men luktar jag mig själv i armhålan så skulle nog jag med behöva göra det. Fast det får vänta ngn timme till. Lisa va i större behov efter att ha varit ute och lekt på grusplanen i en timmes tid, i detta sköna regn väder. En liten blöt och grusig hund hemma är inte tio-i-top. Så det var bara swich in i duschen när man kom hem efter lekstunden.
Fy tusan va hon hon hade spring i benen idag trots de regniga vädret. Är så härligt att kolla på henne när hon glatt springer runt och tokar sig. Man blir själv glad och bara njuter av det. Man kastar bollen och hon kommer glatt tillbaka med den. Sitter fint och så kastar man den igen. Fy fasiken vad hon kutar efter bollen. Man står bara med ett stort leende och njuter av denna glada hund. Me love!
Nu så ligger hon på sin filt vid mina fötter och...som vanligt...sover. Lilla Lisa är lite som Skalman i Bamse.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!