2010-12-24
 19:18:43

För långa blogg pauser

Skit längesen jag tog mig i kragen och bloggade. Och idag av alla dagar så får jag lite ork att göra det. Julafton för många. För mig? Nja jag vet inte. Men familjen har varit här. Dock fick dom åka för inte så längesen eftersom jag som vanligt fittade till det. orken bara försvann. För många intryck, beteende osv som va tvungna accepteras eftersom vi alla är olika. Men det rann över hos mig idag och orkade inte mer. Så nu sitter man själv. Med som sista tända ljusen och dricker på mitt vin. Gråter lite, ser hur sminket rinner över ansiktet. Vackert? Nja de tycker jag inte. Väntar på att klockan ska bli tillräckligt mycket för att man antingen ska gå och lägga sig eller att tända nya ljus, klä av sig och sen kolla på Troja som visas idag.. Har inte bestämt mig för hur jag ska göra. Allt är bara väldigt lockande.
Lisa åkte med mamma idag. Ångrar det lite. Fan fan fan fan fan. Så men är verkligen helt jävla ensam. Skönt? Lite, men det är fan inte mycket skönt i alla fall. Messade Lotta om att hon inte behöver komma senare då morsan och pojkarna har åkt hem. Och att jag troligen behöver vara själv. Eller gör jag det? What ever. Jag orkar inte med något ändå. Festen i morgon hos Emma skiter jag nog i. Det här sociala orkar jag nog inte med. Låsa dörren och släcka ljuset totalt. Bye bye världen...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!