2010-08-08
 18:43:50

Sugen på popcorn

Precis varit ute en minirunda efter kvällsmaten me "druttan". Blöta och fina. Men det är bara en av oss som stinker. Och då inte jag. Hm...Liiiiisa... Och såg nu att jag glömt stänga sovrums dörren. Fan till tusen med då!
Och nu blev man bara så där tvär sugen på popcorn. Fuck. Hur ska jag nu lösa detta då?! Konusm är svaret. Men orkar vi klä på oss igen för att gå ner till Konsum och köpa lite popcorn? Fan. Skit. Varför tänkte jag inte på det när jag ändå va ute och gick. Pucko! Äch får ligga i soffan och fundera en stund eller två. Dom har ju ändå öppet till 22 så jag har ju någon timme till att vela på. Och Lisa ska ju ut fler gånger. I de underbara regnet. Jaa jag menar det. Underbara regnet!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!