2010-08-05
 23:36:08

Mensen eller bajsig?!

Ligger i sängen och funderar på när jag hade mens senast. Har så jävla ont i ryggen så jag tror jag ska explodera. Och svullen är jag till tusen. Hugger i magen, mest på vänster sida. Fan är det mensen nu igen?! Palla med sådana dumheter. Fan. Bajsig kan jag inte vara, eller. Det ända jag har gjort nu i en veckas tid är ju och tömt tarmen. Så något sådant kan det väl inte vara. Eller har jag så fel om mig själv? Hoppas att det hela har släppt till i morgon. Halva denna dagen blev ju förstörd.
Egentligen, vem fan vill veta sådant här nu när jag tänker efter. Fuck off... Vet att ni älskar mig ändå.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!